ميز خدمت الكترونيكي
  • توزيع اعتبار، مبادله موافقتنامه و تخصيص اعتبارات هزينه اي      
  •   نوع خدمت
    • خدمت به ديگردستگاه هاي دولتي (G۲G)
     شرح خدمت
    • توزيع اعتبارات هزينه اي وهمچنين مبادله موافقتنامه ها و وتخصيص اعتبارات دستگاههاي اجرايي تابع نظام بودجه استاني كه از اعتبارات هزينه اي استان استفاده مي نمايند(اعتبارات هزينه اي پس از ابلاغ و تصويب در شوراي برنامه ريزي و توسعه استان به تفكيك دستگاه اجرايي به آنها ابلاغ و موافقتنامه ها مبادله مي شوند، پس از دريافت سهم تخصيص استان از سازمان برنامه و بودجه كشور تخصيص اعتبارات هزينه اي به دستگاهها ابلاغ مي گردد).
     مدارك مورد نياز
    • ۱-ابلاغ اعتبارات و تخصيص اعتبارات هزينه اي ۲-دستورالعمل هاي توزيع ومبادله موافقتنامه ۳-پيش نويس موافقتنامه و تخصيص اعتبارات هزينه اي ۴-دريافت گزارش درآمدهاي وصولي سه مامه استان
     متوسط مدت زمان ارائه خدمت
    • پنج الي شش هفته
     ساعات ارائه خدمت
    • آنلاين از طريق سامانه
      تعداد بار مراجعه حضوري
    • بنابر نياز به اصلاحيه موافقتنامه با كارشناس مربوطه هماهنگ و مراجعه مي گردد.
      هزينه هاي ارايه خدمت (ريال) به خدمت گيرندگان
    • رايگان
     قوانين و مقررات
    • قانون بودجه، قانون برنامه ششم، قانون الحاق برخي مواد به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت (۲) ، دستور العمل و بخشنامه هاي مربوط به ضوابط اجرايي بودجه و خط مشي هاي تعيين شده از سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور
      استعلام (فرآيندهاي مشترك بين دستگاهي)
    • نياز به استعلام خاصي ندارد.
     پاسخ به سوالات متداول
    • ۱-زمان مبادله موافقتنامه اعتبارات هزينه ايي چه زماني است؟ بعد از ابلاغ بودجه توسط سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور ۲- در مبادله موافقتنامه اعتبارات هزينه ايي چه مواردي بايد رعايت گردد؟رعايت كليه قوانين و مقررات دستور العملها،ضوابط اجرايي بودجه و قانون بودجه الزامي است. ۳-نظارت بر عملكرد اعتبارات هزينه ايي دستگاههاي اجرايي به چه صورت است؟ اين سامانه اطلاعات نظارت بر عملكرد اعتبارات هزينه اي و منابع دستگاه هاي اجرايي را مديريت كرده و چگونگي اختصاص منابع مالي و نظارت بر عملكرد مالي آنها را از زوايا و ابعاد گوناگون تحت نظر قرارمي دهد.
      نحوه دسترسي به خدمت : اينترنتي
    • درخواست خدمت : سامانه اجرا و نظارت اعتبارات هزينه اي استاني (سبا) ارائه خدمت :سامانه اجرا و نظارت اعتبارات هزينه اي استاني (سبا)
     مسئول اصلي ارائه خدمت
    • محسن آقايي 31500720-058
      نمودار مراحل دريافت خدمت (از ديد متقاضي خدمت)
    • دانلود نمودار مراحل دريافت خدمت
     مراحل گردش كار
    • ابلاغ موافقتنامه هزينه اي / سرمايه اي به دستگاه اجرايي
    • ابلاغ تخصيص هزينه اي / سرمايه اي دستگاه به خزانه و دستگاه اجرايي
    • ارائه پيش نويس تخصيص توسط دستگاه اجرايي
    • ورود تخصيص هزينه اي / سرمايه اي
    • ورود پرداختي و عملكرد اعتبارات هزينه اي / سرمايه اي


    تعداد بازدید از سایت 654553 تعداد بازدید از صفحه 362 تعداد بازدید امروز صفحه 1

    Powered by Tetis PORTAL